30 Ağustos 2013 Cuma

Yves Rocher BIO %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli

Herkese gunaydin! 

Bugun blogta Yves Rocher BIO %100 Organik Ferahlatıcı Duş Jeli'ni agirlayacagiz. 

Yves Rocher kampanyasindan almis oldugum urun oncelikle ECOCERT sertifakasi olmasindan dolayi dikkatimi cekti. Biliyorsunuz ki paraben ve bir ton kimyasal icerikli urunler kansere kadar yol aciyor. Bu urun organik ve dogal icerikli olmasi acisindan herkesin kullanmasi gereken bir urun bence. Zira dus jelleri bircok uzman tarafindan onerilmiyor!


%99 organik/dogal icerige sahip. Paraben, renklendirici, koruyucu, kimyasal yag gibi zararli maddeler icermiyor. Aloe Vera'li hafif bir kokusu var. 

Kopurmesi iyi! Yalniz benim gibi misler gibi kokmak isteyen kisilerin pek hosuna gitmeyecek bir urun. Cunku kokusu sadece liflenirken hissediliyor ve aninda geciyor. Aslinda tertemiz olmusluk hissi veriyor. Cildimi kurutmadi. Hemen ariniyor. 

Ben ikinci siseye basladim. Boyut acisindan kucuk oldugu icin hemen bitiyor maalesef. 

Serinin yuz bakim, vucut bakim, peeling ve deodoranti da bulunuyor. İcerikleri ayni. Elimde bir suru urun olmasindan dolayi henuz onlari deneme sansim olmadi; ama onlara da bir sans vermek istiyorum acikcasi. Ne kadar cok kimyasal o kadar cok kotuluk aslinda kendimize!


Urun icerigi asagida yazildigi uzere;
%99'u doğal içeriklerden oluşuyor, %10'u organik tarım ile üretilen içeriklerden oluşuyor. Parfümü %100 doğal içeriklidir. Paraben, silikon, mineral yağ (petrol) ve renklendirici içermiyor. 


Fiyati; TL. 10,90

Siz bu urun hakkinda ne dusunuyorsunuz? Deneme sansiniz oldu mu?





6 yorum:

  1. rast gelirsem almak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim begenirsin. Aslinda indirim donemlerinde almak daha mantikli. Ben seriyi tamamlamak icin indirimi bekliyorum :-)

      Sil
  2. Bende de var.Daha açmadım.Ama kokusu yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diger dus jellerini kullanma sansim olmadi bu markanin. Ama deneyenlerin dedigine gore diger dus jelleri daha yogun kokuyor. Bunun kokusu cok ama cok hafif. Yok denilecek kadar :-)

      Sil
  3. Yves rocher duş jelleri kokusu çok yoğun değildir zaten. Çok daha yoğun kokular için Body Shop, Duru, Palmolive falan gerek. Hoş onlarında kokusu çok kalmıyor. Yves'te 5dk sonra kokusu uçarken, yoğun olanlarda 15dk sonra uçuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diger dus jellerini denemedim; ama dedigim gibi diger jelleri deneyenler kokularinin daha yogun oldugundan bahsediyor. Belki serinin vucut kremini alirsak biraz daha kalici olur ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...