21 Ağustos 2013 Çarşamba

Kiehl's Rosa Arctica Eye

Herkese selam; 

Bugun sizlere bir sorum olacak! Uzun zamandir goz cevresi kremi arayisindayim. Yasim 30 oldugu icin kullanmaya baslamaliyim diyorum. Daha once sample olarak kullandigim Midnight Recovery Eyes'dan yeteri kadar verim alamadim. 

Endiselerim; goz cevremin nemsiz olusu ve buna bagli olusan kirisikliklar (yeni kirisikliklari da onlemek), goz cevremdeki renk esitsizligini gidermek. Kiehl's bu urunu ile tum endiselerime yarayacak gibi duruyor; ama yine kullanip memnun kalan var mi/ yok mu bilmek istedim. 

Urunun icerigine gelecek olursak;

Kiehl’sin göz çevresi ürünlerinde bir ilk olarak Rosa Arctica Eye’da, ürünün etkileri uygulandığı ilk andan itibaren görülmeye başlıyor. Bu formül, mineral kaynaklı Mika ve Titanyum Dioksit yardımıyla, göz çevresinin hemen altında anında bir aydınlanma ve ışıltı kazandırıyor. Böylelikle göz çevresinin daha pürüzsüz ve canlanmış görünmesine yardımcı oluyor.

Aynı zamanda, bu çığır açan formül nadir “Diriliş Çiçeği”, Beyaz Huş Ağacı Özü ve Skualan ile birlikte, göz çevresindeki cilt üzerinde çalışmaya başlayarak, cildin sıkılaşmasına yardım ederken , çizgi ve kırışıklık görünümünü azaltır, göz çevresini yenilemeye yardımcı olur. Shea Yağı, Carnauba ve Kakao Yağı’nın eşsiz birleşimi, yaşlanmanın en büyük etkenlerinden biri olan ciltteki nem kaybını önlemeye de yardımcı olur.



Dusuncelerinizi benimle paylasirsaniz sevinirim. Ayrica benim gibi endiseleri olupta kullandigi urunden memnun kalanlarin da yorumunu bekliyorum. 

Tesekkurler. 

2 yorum:

  1. Ben alti aydir tum urunlerimi kiehlsden kullaniyorum. Gozcevresi ve bunun nemlendiricisi harika otesi. Umarim sende memnun kalirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler yorumun icin. Mail attim henuz bir cevap alamadim Kiehl's yetkililerinden :) Ama memnun kalmis olmana sevindim. Oncelikle sample olarak isteyeyim ben bu urunden o zaman.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...