13 Ağustos 2013 Salı

Nivea Pure&Natural Makyaj Temizleme Mendili

Herkese merhaba!

Uzun bir aradan sonra geldim nihayet :-) Tatil donusu eve adapte olmak gercekten zor! Neyse bugunku yazimda size gecen ay seyahat sirasinda rastladigim Nivea Pure&Natural temizleme mendillerinden bahsedecegim. 



Ben oyle temizleme mendili sevmem! Cildimi yapis yapis ve yagli burakmasi ve ayni zamanda da yakmasi yuzunden. Yanimda bir suru urun gotururum cildimi temizlemek icin. Ama cocuk olduktan sonra acikcasi kendi esyalarimin bazilarindan fedakarlik ediyorum. Bunlarin basinda da temizleme urunlerim geliyor :/

Yukarida saydigim olumsuz ozellikleri bu mendil icin dusunmeyin. Gercekten harika! Cildimi yakmadi; aksine yumusacik ferahlamis bir sekilde temizledi. Makyajimi cikarirken hic zorlanmadim. Gayet iyi temizledi. Kisacasi cok sevdim!

İcerigine gelecek olursak; paraben, renklendirici, mineral yaglar, silikon ve alkol yok. Bu ozellikler gercekten super. İceriginin de %95'i dogal. Argan yagi ve Aloe Vera iceren formulu ile bence bu irune seyahat ve zor anlarinizda sans verin. Benim cildim karmadan yagliya donuk bir cilt olmasina ragmen sabah kalktigimda cildim yumusacik ve yagsizdi! 

Seyahatlerde makyaj cantama ilk giren urun artik bu oluyor. 

Sevgiyle kalin, Yasemin.  

2 yorum:

  1. çok güzel bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok pratik ve kullanışlı. Kesinlikle muadili ürünlere benzemiyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...