29 Ağustos 2013 Perşembe

Ege'nin "Hipp" Sevdasi

Merhaba;

Bugun sizlere Fikirdenk'in anneler ile beraber yuruttugu Hipp calismasindan bahsedecegim.

Öncelikle Fikirdenk kimdir?






Fikirdenk anne ve anne adaylarinin muhakkak uye olmasi gereken bir site. Bir urunu mu almak istiyorsunuz. Hemen fikirdenk'e bakip daha once kullanmis annelerin yorumlarini okuyabilirsiniz objektif olarak. Ben cok seviyorum ve faydali buluyorum. 

Ayrica donem donem bir cok yeni urunu denemeniz icin size yolluyorlar.(Cocugunuz istenilen yas grubunda ise). Deneyip, kullandiktan sonra fikirdenk'e girip yorumlarinizi objektif olarak; neyi begenip begenmediginizi yaziyorsunuz. 

Neyse simdi gelelim esas konumuza :) Bu hafta kapimizi guzel bir Hipp paketi caldi. Biz zaten onceden bu urunu denemistik ve cok begenmistik. Zaten gelir gelmez de Ege hupletti gitti :-)



Hipp Alman markasi ve benim dogumdan itibaren gozum kapali guvenebildigim tek marka diyebilirim. Organic olusu benim icin en onemli etken. Keske cesitlilik Almanya'daki gibi burada da fazla olsa. Biz cam kavanozlarindaki meyvelerini zevkle tuketiyorduk. Simdi yeni ambalaji ve 1-3 yas cocuklarinin pratik bir sekilde yiyebilecegi sekilde piyasaya suruldu. 

Bu meyve pureleri cilekli muzlu elmali ve armutlu elmali muzlu olmak uzere iki farkli cesitten olusuyor. 

Ege tam bir meyve canavaridir. Yemek yemedigi kadar meyve yer. Bu urunler benim oncelikle disarida kurtaricim. İvir zivir cikolata gibi seyler vermek yerine bunlardan eline veriyorum oyalaniyor zor durumlarda. 

Begendigim ozellikleri; cocugun kendi kendine yemesi icin harika bir secim. Ozgurce yemesini zevkle izleyebilirsiniz. Max. 3 cesit meyveden olusmasi guzel. Birden fazla meyveyi ayni anda tatmis oluyor. 

Begenmedigim ozellikleri; gramajanin dusuk olusu, heyecanla elllerine aldiklarinda hemen purenin dokulmesi. 

1-3 yas arasi cocuklar icin yeterli bir miktarda degil. 2 tane yemek istiyor hal boyle olunca. Ayrica fiyati da yuksek. Biraz daha uygun bir fiyata olsaydi cok daha guzel olurdu. 

Bu guzel etkinlik icin sevgili Fikirdenk'e cok tesekkur ediyoruz. 

Yasemin. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...