27 Haziran 2013 Perşembe

Allıklarım olmadan asla!

Dunyalar kadar allıgım yok. Hoş olsa bile hep aynı tonlar arası gittiğimden pek olmasının da anlamı yok :) 

Sol ust bastan sayarak baslıyorum tanıtmaya! (Kolumdaki swatchlarda da tam tersi. İlk deneme alışacagım zamanla) 

The Balm Frat Boy; mat bir pembe. Allık fırcanıza az birşey surseniz yetiyor. 
Inglot AMC blush 57; ışıltılı olması sebebiyle gece makyajları için çok uygun. 
The Balm Hot Mama; son zamanlardaki favori allıgım. Işıltılı olmasına ragmen çok seviyorum. 
Pastel spring blush-on 15; hiç kullanmadım. Rengini pek sevemedim. Biraz bronzlaşırsam belki kullanabilirim. Turuncuya kaçan bir rengi var, 
Clinique 102 innocent peach; the balm allıklara sarmadan önce kullanırdım bolca. Renk verme konusunda basarısız. Baya bir uğrasmak gerekiyor. Bu arada alttaki swatch görselinde sondan 3.
Pastel spring blush-on 10; bu da hediye. Şeker bir pembe. Pek böyle renkleri yakıştıramadığımdan kullanmadım :)))


Anlaşıldıgı uzere Pastel marka olanları hiç kullanmadım. Öyle duruyorlar. Clinique The Balm ile tanışmamdan sonra köşesine çekildi. En çok kullandıklarım The Balm ve Inglot. Hem kalıcılıkları hem de yapıları itibariyle favorilerim. Şimdi aklımda Nars allık var. :)

Yasemin. 


6 yorum:

  1. Allıksız bir hayata hayır! Bende çok seviyorum allıkları. Bu yüzden çok çok beğendim yazını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) gercekten bir makyaji tamamlayan sey allik ;) bende cok seviyorum alliklarimi

      Sil
  2. Hepsi birbirinden guzel ki bunlarin,keyifli gunlerde kullan.:)) Ben de ozellikle cok beyaz tenli oldugum icin alliksiz ölü gibi gozukuyorum ve alligin bana verdigi saglikli goruntuyu seviyorum.:)) Benim de son gunlerdeki favorim Hot Mama!:))

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederimmmm :) bende pek esmer sayilmam ve alliksiz asla suratim canlanmaz :) hot mama bircok kisinin favorisii, oldukca basarili. Simdi Nars var hedefimde :)))

    YanıtlaSil
  4. hot mama benimde bu aralar favorim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes çok seviyor :)) kalıcılıgı iyi, rengi de harika.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...