26 Haziran 2013 Çarşamba

Watsons Alisverisim

PUzun zamandır almayı planladıklarım vardı. Bunlardan ilki Maybelline The Falsies Volum' Express Black Drama. İkincisi ise Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner idi.


Rimel hakkında tek kötü bir yorum yok zaten araştırırsanız. Ben normalde Clinique high impact mascara ve Lancome Hypnose Star kullanıyorum. İkisinde de gercek anlamda cok memnunum. (Bir ara bu iki mascaranin da yazisini yapacagim) Ama günlük kullanım icin Maybelline tercih ettim. Gercekten kirpikleri teker teker ayırıyor ve sanki takma kirpik varmış gibi gözükmesine neden oluyor. 

Fırçası bu sekilde;




Maybelline Gel Eyeliner'a gelirsek; kıvamı cok guzel. Fırçasına cok az alsanız yetiyor. Öyle ki her makyajimi çıkarmakta usta olan Bioderma H2O temizleyiciyim yeterli gelmedi! Ben Eyeliner cekemedigimi saniyormusum! Cokta guzel yaptım valla:-) 

Yapısı;



Gelelim diğer aldıklarıma; Rimmel London Oje ve yine Rimmel'den Salon Pro. Henüz denemedim. Denedikten sonra muhakkak paylaşacağım.


Bir diğer aldığım ise; kullandığım ilk günden bu yana memnun kaldığım Down Under Naturals Argan Yağı serisinden sac bakım maskesi;


Saçlarımın tamamına az bir miktar yedirip masaj yapıyorum, biraz durduktan sonra yıkıyorum. Bu seriyi kullandığımdan bu yana saclarım cok canlı ve asla yaglanmıyor. Herkese de tavsiye ediyorum. Sayemde kim aldıysa cok memnun kaldılar ;)

Umarım aldıklarımı begenmissinizdir :) Aldıklarım arasında kullandıklarınız varsa yorumlarınızı beklerim. 

Yasemin

2 yorum:

  1. down under serisini bende çok merak ediyorum henüz almadım ama.
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle en kısa zamanda edin. Ben sampuan, sac kremi ve sac bakım maskesini kullanıyorum. Sampuan 3. Sac bakım maskesi ise 2. Alisim. Cok memnunum;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...