27 Haziran 2013 Perşembe

Nivea Duşta Vücut Kremi

Son zamanların en güzel buluşu bence. Ben yaz aylarında duş sonrası bebek yağı ile vucudumu nemlendirmeyi seviyorum; ama elim yağlı olunca dokundugum heryer de yağlanıyor :-) nivea dusta vucut kremi bu olayı ortadan kaldırmış. Duş alırken önce her zamanki kullandıgınız duş jeli ile vucudunuzu temizleyip durulanıyorsunuz. Ardından da nivea duşta vucut kremini vucudunuza uygulayıp hemen durulanıyorsunuz. 

Teninizde bıraktıgı muhteşem yumuşaklık, o essiz koku super! Ben yapış yapış, vıcık vıcık bir tenden nefret ederim. Bu ürünle böyle birşey mümkün değil. Sürekli kullanacagım bir ürün olarak girdi hayatıma :-)


4 yorum:

  1. Bunu ben de en yakın zamanda denemek istiyorum çok ilgimi çekiyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle al. Ben kokusuna yapısına öldüm bittim :) umarım sende memnun kalırsın canım ;)

      Sil
  2. Bekliyorum sizlerin yorumlarınızı . Umarım memnun kalırsınız:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...