18 Haziran 2013 Salı

Ürün Karşılaştırma; Ikea Antilop Mama Sandalyesi&Chicco Polly Mama Sandalyesi

Merhaba,

Uzun süredir çocuklu yaşantımda ilgii pek birşey yazamadım. Genelde kozmetik adına aldığım şeyler ile meşguldum. 

Bugünün konusu mama sandalyeleri. Beni bebek arabasından sonra en çok oyalaman şey oldu kendileri. Hangisini alsam; kaç aylıkken kullansak? Falan filan. Sonunda araştırmalarımdan yola çıkarak Chicco Polly mama sandalyesinde karar kıldım. Biz 4. ayın sonunda az da olsa tadımlık birşeyler yemeye başladık; bu yüzden önceliğim yatabilir bir mama sandalyesi oldu. Polly kademeli yükseltilebilen; cıkarılabilen yemek tablası, sırt bölgesi yine kademeli yatabilen bir mama sandalyesi. Yemek tablası iki bölümden oluşuyor. Üstteki şeffaf bölüm çıkabiliyor. Yani döküldüğünde alıp onu kolayca temizleyebiliyorsunuz. Yine çift kılıflı olması sebebiyle de sıştaki kılıfa biriey döküldüğünde onu da çıkartıp silebilirsiniz. Zaten ödüllü bir mama sandalyesi. Benim açımdan tek dezavantajı biraz ağır olmasıydı. Bu arada sadece arkada tekerlekleri var, kilitlenebiliyor. 



Ikea mama sandalyesi de diğer çok tercih edilen mama sandalyelerinden. Bundan da bir tane edindik. Kuş kadar hafif oluşu, bacaklarının sökülmesi ve kolayca taşınması bunlar cezbedici özellikleri. Ama plastik olmasından dolayı sırtı sert. Bu yüzden uzun süre oturtmak istemiyorum oğlumu. Sadece belden kilit sistemi var. Ama biz bunu da severek kullanıyoruz. Ikea Antilop sadece dik oturabilen bebekler için tercih edilmeli. Eğer dik oturabilen bir bebeğiniz yoksa kesinlikle tercih etmeyin.

Umarım mama sandalyesi alacaklara biraz da olsa yardımcı olabilmişimdir. 

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...