24 Haziran 2013 Pazartesi

Zara ve Stradivarius alışverişim

Zara'yı çok seviyorum. Uygun fiyata çok kaliteli şeyler alabiliyorsunuz. En çok aldıklarım da ayakkabıları. Hem güzel modelleri var, hem de çok ucuz. Senelerdir giyiyorum birşey olmadı :-)

Geçenlerde yine Zara'ya uğradıgımda birkaç parça aldım. İki sandalet bir tane de sort etek. 

Sandaletler özellikle tatilde tam bir kurtarıcı. Topuklu ayakkabı giymeyi sevmeyen ben gibiler için mükemmel bir seçenek. Sort eteği de severek aldım. Henüz giymedim! Açıkcası ne ile kombinleyeceğimi hala düşüşnüyorum:-) bu konu da sizlerde yardımcı olursanız sevinirim. 

Bir diğer aldıgım ürün ise Stradivarius'dan. Stradivarius pek tercih etmediğim bir marka. Zara gibi kaliteli gelmiyor; zaten ürünlerde pek pahalı değil. Oradan da bir tane etek aldım. Bunu da ne ile kombinleyebilirim hala arayış içerisindeyim :-)





Sevgiler :-)


8 yorum:

  1. Şort eteği daha önce görüp bayılmıştım zaten ama aldığın herşey çok güzel görünüyor. Güle güle kullan! :))

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bende hepsii çok severek aldım. Yorumun için teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım, çok zevklisin <3 Güzel günlerde giy hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim tatlım, sagol ;-)

    YanıtlaSil
  5. Şort eteği bence basic bir tişört ve topuklu ayakkabı ile kombinlemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canım önerini dikkate alacağım :-)

      Sil
  6. O şort etek ♡ bayıldım diğerlerine de ya :) güzel günlerde giy :)

    ben dr bloguma beklerim:

    marstandusenkadin.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmmm :) hemen ziyaret ettim ve takibe aldım;) bloglovin ve blogger'da :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...