18 Haziran 2013 Salı

Gratis&Yves Rocher Alışverişim

Haftasonu bol alisverisli gecti. Babalar gunü dolayısıyla Gratis'te %40 indiririm olunca hemen Gratis'in yolunu tuttum. Biraz abartmış olabilirim; ama hepsi ihtiyacım olan seylerdi :-) Esim de babalar gunü indiriminden yararlandı tabii ki :-) 

Neler aldığımıza gelirsek;

Benri kare makyaj temizleme pamuğu. 
Down Under Naturals Argan yağlı sampuan
BeeBeauty vanilla&cheesecake vücut peelingi
Carefree intim jel
The Balm Hot Mama allik
Yaseminli ve lavantali kağıt sabun
Fondoten sürerken kullanacağım sünger

Pierre F Estheticians Formula 'Gentle Peel Off Mask'

Diğer ürünlerde malum esimin zaten :)


İkinci diğer alışverişimde Yves Rocher'den oldu. Daha önce kullandığımı ve cok memnun kaldığımı söylediğim peeling alışverişim. Yves Rocher kart sahiplerine kampanya olunca toplamda 45 TL ödeyip iki tane peeling ve cok merak ettigim paraben içermeyen vücut jelinden aldım. Araya da Golden Rose oje de sıkıştırdım onu da atlamayayım :)



Bu ürünleri kullandıkca ayrıntılı bir sekilde yazacağım. 

Yasemin..

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:) bu aralar bende çok alışveriş yaptım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bende bu ara abarttım, frenlesem iyi olacak :) Sende güzel günlerde kullan aldıklarını ;)

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullanın. En çok vücut peelingini merak ettim, tavsiyelerinizi bekliyorum..

    dramakeupqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir kez kullandım; ama az çok bir fikir edindim :) en kısa zamanda yorumlayacağım.

      Sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...