13 Haziran 2013 Perşembe

Yeni Tasarim


Merhaba,

Aslında uzun zamandır bu bloga sahibim. Hamilelik, is, ev ve bebek derken uzunca süre boslamistim. Yeni, yine ve zıpkın gibi bir giriş yaptım :) Eeee, Ege Bey'de artık büyüdü :-) 

Uzunca bir sürede tasarımını düşünüp durdum. Cok dağınıkti, arka plan ve header ihtiyacım vardı ki! Karşıma SHEMELLON çıktı ;) Kendisi birbirinden guzel headerlara sahip. İsteyen varsa seve seve kendine başvuranının. Cok cici ve iyi yürekli. Tam bir gunünü alan 3 tane header hazırlamış bana. Konu hem kozmetik hem cocuk olunca harmanlamak kolay degil :) Bende bize en uygun olan header'i sectim. Cok sevdim, umarım sizlerde begenmissinizdir. 





Sevgiyle kalın!

Yasemin. 

8 yorum:

  1. Selam tasarımının şeklini değiştirmişsin oysa ben ilkine göre ayarlamıştım. Birde Blogspot fotoğrafın kalitesini düşünürüş ekleyince.. Link olarak ekler misin birde öyle deneyelim..

    http://r1306.hizliresim.com/1b/f/p3ct3.jpg

    Yazı içinde teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Arka planı değiştirmeyi düşünüyordum zaten. Header ile de çok güzel oldu bence. Tekrardan ellerine saglık dediğin gibi yapınca maalesef gözükmüyor header. Yeniden yükledim foto şeklinde. Kenarları falan ayarladım. İnşallah güzel duruyordur :)

    YanıtlaSil
  3. Link olarak görünmesi lazım tekrar dene lütfen..

    YanıtlaSil
  4. Bloguna eklenmek isteyenler için olan bütün gargetler yok yanda..Alt tarafta da yok. Blog sola kaymış duruyor. http:// kaldırıp linki yapıştır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...