14 Haziran 2013 Cuma

French Manicure

Yaz kıs en severek kullanıldığım manikur şekli açıkcası. Kırmızı, gri, siyah vb. birçok renkli ojeye sahibim ve kullanmayı seviyorum; ama yine de en kullanışlı ve ellerimi mis gibi gösteren bu sanırım :)

Çocuklu anne olunca haliyle pek uzun tırnaklara sahip olamıyorsunuz. Sürekli eller suyun icinde olunca da tırnaklar haliyle yıpranıyor. Hatta bu sene temizliği pek abartmisim sanırım ki bas parmağımda egzamasi bile bas gösterdi. :/

Zaten oldum olası pek uzun tırnak sevmezdim; ama gecen gün biraz daha gaddar davrandım ve kestim. Eh böyle olunca french yapmak işkence oluyor tırnaklara. Ben normalde Rimmel marka Nail tip whitener kullanıyorum; ama fırçası bu sefer benim tırnaklara kalın gelince hemen essence tip painter ojemin fircasi ile yaptım. Sonuc gayet başarılı. Sizce?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...