20 Haziran 2013 Perşembe

Ürün karşılaştırma; Yves Rocher Gommage Scrub Abricot&Beebeauty Vanilla&Cheesecake Body Peeling


Geçtiğimiz haftasonu Gratis'ten ızun zamandır denemek istediğim ve bir önceki indirimde kaçırdığım Beebeauty Vanilla&Cheesecake vücut peelingini bulunca kaçırmadım. İndirimli hali yanılmıyorsam 8-9 Tl civarı birşeydi. İlk önce üzerindeki yağ tabakası dikkatimi çekti. Genelde peelinglerde böyle bir yağ taakası ile karşılaşmıyordum :-) Hemen ilk iş eve gelip denemekti. Yaglı tabaka ile peelingin katı kısmını iyice harmanlayıp tüm vucuduma yedirdim. Ben yazın vıcık vıcık kremlenmeyi seven biri değilim. Zaten genel olarakta kuru cilde sahip değilim. Bu peelingin kokusu inanılmaz! Ama gelin görünki o yağı vücudunuzda cıkarmanız mümkün değil :) Sanki hiç yıkanmamışsınız gibi. Bu peelingi ben bundan sonra ayak ve dirseklerim hariç hiçbir yerde kullanmam. Tabii siz nemlenmiş bir vucut isterseniz o ayrı. Bu ürün tam size göre. Unutmadan söyleyeyim peelingin özelliğine gelirsek iri taneli. Arındırma açısından güzel bir özellik.



Yves Rocher'i uzun zamandır kullanıyorum. Kokusu rahatsız edici değil, hatta muhteşem bir kalıcılığı var. Ferahlatıcı, iri taneli. Beebeauty gibi yağlı olmadıgından tam bana göre. Bitmesine az kaldı, kesinlikle sürekli alacağım bir peeling. Fiyatı 23,90. İçerisinde kayısı çekirdeği tozu, organik sabır otu ve saro yağı bulunmakta. Ben genel olarak memnunum ve tavsiye ederim. 

Yasemin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...