27 Haziran 2013 Perşembe

Nivea Good-bye Cellulite Serum

Aslinda bu yaziyi uzun zaman once yayinlamam gerekirdi! Araya gezi olaylari, oglumun hastaligi girdi derken bu zamana  kaldi. 



Ben bir tanidigim vasitasiyla aldim bu urunu. Kullandigim ilk gunden itibaren etkisini hissettim diyebilirim. Cok fazla selulite sahip degilim. O yuzden belki de cabucak etkisini gordum. Zaten urunun uzerindeki aciklamada 10 gun kadar bir zaman veriliyor. 

Urunun kokusu cok guzel, jel yapisi dolayisiyla biraz emilimi zor. Hafif bir yapis yapislik hissi de birakiyor tende. Ben sabah aksam masaj yaparak uyguladim. Bol su ictim; oglumdan dolayi pek oturamadigimdan ekstra hareket yapmaya gerek duymadim. İlk gozlemledigim cildimi sıkılastirmasiydi. Sevmedigim tek ozelligi urunun boyutu :-) 75 ml. olunca cabucak bitiyor. Ama zaten uzerinde yazan 10 gun icin yeterli o ayri. Uzun vadede kullanmayi dusunurseniz yetmez. Pompali olusu kullanim kolayligi sagliyor. Suan sisenin dibinde aİcik birsey kaldi. Araya giren olaylar yuzunden pek duzgun kullanamadim; ama 1 hafta kadar duzenli kullanmis oldugum zamanlarda cok iyi sonuc verdi bende. Yine almayi dusunduklerimden. 

Bu jelin yapisi;


Sizlerin kullandigi selulit kremleri var mi? Varsa neler? Guzel sonuclar aldiniz mi? 

Yasemin....

3 yorum:

  1. bugün aynı ürünün yazısını sabah saatlerinde yayınlamıştım.
    oldukça etkili , fiyatıyla kıyaslanınca. 2 tane bitirdim, 3uncusunu kullanıyorum ve indirimde yedeklediğim 2 adet daha var. şu haliyle bile ancak 1 tane üst grup selülit kremi parası etmiyor ama etkisi en az onlar kadar diyebilirim

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle. Bende bugun yeni siseyi alacagim. Cok memnun kaldim sıkılastirmasi mukemmel.

    YanıtlaSil
  3. ben daha önce avonun kremini kullanmıştım
    şahsen bu tip kremlerin devamlı kullanımda etkili olduğunu düşünüyorum
    olumlu yorumlarınız bende ürünü deneme isteği uyandırdı
    teşekkürler hanımefendi:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...