28 Haziran 2013 Cuma

Kısa bir Sephora Alışverişi

Sephora indirimini duydugum andan itibaren gitmek için sabırsızlandım. İzmir'de iki magazası olunca ve de iki magazası bana uzak olunca üzerine de Ege gibi bir çocuğum olunca haliyle gitmek zor oluyor:-)

Bugün Alsancak'ta işim olunca oraya da uğramak istedim. İstediğim ürünlerde indirim olmayınca bozuldum tabii :))) Biliyorsunuz uzun zamandır fondoten almak istiyordum ve de buldum. Orada çalışan arkadaşıma da güvenerek su bazlı patakrem tarzında bir ürün olan Benefit "Some kind-a gorgeous" aldım. Gerçekten de dediği gibi var. Surdugunuzde hiç yağlı bir yapısı yok pudra gibi oluyor. Tabii birkaç deneme sonrası yorumlarım daha net olacak;)

Bu ürünün kutusu;


Bu da yapısı. İçerisinde süngeri de var. 


Gelelim diğer Benefit ürününe! Uzun zamandır almayı düşündüğüm Benefit'in en çok satanları arasında yer alan "Bene tint". Ürün hem yanak hem de dudakta kullanılabiliyor. Yanagınıza fırçası ile birkaç damla bırakıp parmaklarınızla dagıtmanız yeterli. Cok şeker bir pembelik bırakıyor. Gayet doğal. Dudagımda denemediğim için bir yorumda bulunamayacagım. İlerleyen dönemlerde yorumlarım :) 

Ürün şişesi;


Ürünün yapısı ve fırçası;


Diğer aldığım ürün ise; uzun zaman önce kullanmış olup bıraktığım bir üründü. Sephora'nın göz makyaj temizleyicisi. Çok etkili! Maybelline eyeliner aldıktan sonra Bioderma H2O yetersiz kalınca seyahat boyunu hemen edindim. İki fazlı, içinde paraben yok. Waterproof ürünlerde de oldukça başarılı. Tavsiye ederim. 



Birkaç tane de sample  ve plaj cantası da hediyelerim. 




Zaten makyaj bazını kullanıyorum ve çok memnunum. Bu sample ürünler seyahat boyunca daha çok işime yarayacak cantada yer kaplamayacagı için :) 

Estee Lauder fondoteni de cildime uyumlu oldugu için verdiler. Kullanacagım arada bakalım sevebilecek miyim?!

Yine Estee Lauder'in Advanced Night Repair ürünü çok beğeniliyor. Hali hazırda Kiehls ürünüm var zaten. Bu da bir köşede dursun. Arada deneme amaçlı kullanırım belki :-)

Uzunca bir süre birşey almamaya yemin ettim. Bu kadar ürünle uzun sure giderim sanırım :-)))





5 yorum:

  1. Cok guzel seyler almissin, gule gule kullan hepsini.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim. Palete baktim ama kalmamisti:( bende bunlari aldim geldim. Aklimda kalacagina demi:))

      Sil
    2. Çok da iyi yapmışsın.:)) Ben de o ilk iki ürünü çok merak ediyordum onların deneme boyunu içeren bi set aldım, çok da memnunum. :)) Ben de testerlarından istedim ama bi tane bile kalmadığını söylediler.:( Sen şanslıymışsın.:)) Güle güle kullan tekrar.:))

      Sil
    3. Orada denedim ve gerçekten çok memnun kaldım canım. Seyahat cantama attım bile :))) arkadaşım çalışınca haliyle sample bolluğu yaşadım :)))

      Sil
    4. Sen şanslıymışsın o zaman.:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...