11 Haziran 2013 Salı

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate & Kiehl's Rare Earth Deep PoreCleansing Masque

Selam! 

Yaklaşık iki haftadır kullandıgım Kiehl's ürünlerinin etkilerini anlatacağım bu postta. İlk etapta Kiehl's Midnight Recovery Concentrate ürününden bahsedeceğim. Bilindiği üzere kullananlar çok memnun bu iksirden. Ve ben de bundan yola çıkarak edindim, iyi ki de edinmişim. Beni 1 haftadır görmeyen bir arkadaşım cildin ne kadar güzelleşmiş ve aydınlanmış dedi. Bunu duyunca havalara uçtum diyebilirim :) Sonuçta dışarıdan bir göz ve de bir ürün kullanmadığımı bilen birinden bunu duymak hoşuma gitti. Gerçekten cildim aydınlandı, puruzsuz, yaglanmayan bir cilt oldu.  Bundan sonra sürekli kullanacağım bir ürün oldu kendileri :-)



Diğer ürünümüz ise; gözenek küçültücü maske. Kesinlikle işe yarıyor. Gözeneklerim küçüldü; hatta yok oldu bile diyebilirim. Siyah noktalarım ise geçti. Haftada iki kez özellikle duş sonrası uyguluyorum. Nemli cildinize sürüp 10 dk. kadar bekletip, nazikçe temizlemeniz yeterli. 


Sevgiyle kalın!

Yasemin...

2 yorum:

  1. Merhaba geç oldu ama siteni yeni takip etmeye başladım. Bu iksiri çok merak ediyorum ama İzmir de olmadığından telefonlada sipariş vermek istemediğimden hep erteledim. Alınmaya gerçekten değermi? Şu sıralar ciddi yağlanma sorunum var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hosgeldin bloguma. Bende İzmir'deyim ve arkadasimdan rica ettim almasi icin. Soyle diyeyim; bende gece yuzumu ne kadar iyi yikasamda nemlendirsemde sabaha ay gibi oarlayan bir cilt ile uyaniyordum. Ayrica ozel gunlerde dahil olmak uzere cildim arada sivilceleniyordu. Oncelikle bu sorunlar ortadan yok oldu; ama gun icinde yaglanabiliyor cildim ki bu da cok normal saniyorum. Tavsiye edebilecegim bir urun. Bereketli birde bitmez uzun sure :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...