12 Temmuz 2013 Cuma

AbcDerm Sampuan&Sac Acıcı Sprey - Bioderma Atoderm El Kremi

Tatil öncesi uzun zamandır almayı düşündüğüm AbcDerm şampuan ve saç acıcı spreyini aldım. 

AbcDerm Bioderma markasının bebek/cocuk markası. Uzun zamandır oğlum için sıvı temizleyicisini kullanıyordum ve memnundum. Şampuanları da bitince bunu deneme amaçlı aldım ve çok beğendim. Oğlumun saçları uzun olunca ve duş sonrası taramakta zorluk çektiğimiz için birde saç acıcı spreyini denemek istedim. 

Şampuan gerçekten çok güzel kokuyor. Hafif bir kokusu var rahatsız etmeyen, içerisinde paraben, sabun yok. 

Saç acıcı sprey ise benim favorim! Bırakın dus sonrasını deniz ve havuz sonrası bile kullandım :-) yine sampuandaki gibi klasik kokusu var. Cabucak saçları açıyor. Ben çok beğendim ve de surekli alacak listemde yer alacak. Şampuan da oldugu gibi bu üründe de zararlı maddeler yok. 


Diğer bir ürün ise Bioderma Atoderm el kremi. Onarıcı etkiye sahip! Ne yazık ki bende Fairy Platinium sonrası egzama başladı. Her iki elimde de var :( aldığım kremler ellerimde yağlı yağlı bir his bıraktığı için birde bunu denemek istedim. Bu krem kesinlikle cilt tarafından hemen emiliyor. Asla yağlı bir his, yapış yapış bir şekilde kalmıyor. Ve yine paraben yok. 

3 yorum:

  1. El kremini ben de severek kullanmıştım, saç açısının böyle başarılı olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sac acici sprey ihtiyacin varsa almalisin. Evdekileri tahtindan etti :-)

      Sil
  2. Merhaba, gec cevabım için özür dilerim. Cok sevindim begenmenize ve hemen geliyorum ziyarete :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...