11 Temmuz 2013 Perşembe

Clinique Urunlerim

Yeni bir gunden merhaba!

Halen toparlanmis degilim. Evde heryer heryerde :) Blogu da salmak istemiyorum; cunku saldigim an gerisi gelebilir :) İslere baslamadan once uzun suredir severek kullandigim Clinique urunlerinden bahsetmek istiyorum sizlere. 


Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion; 3 adim serisinin icinde almistim. Oldukca buyuk bir sisede ve pompali. Kullanisi rahat. Karma bir cilde sahibim. Yaglandirma yapmadi. 

Clinique Stay-matte Sheer Pressed Powder; bu urunu clinique alisverisi sirasinda vermislerdi hediye olarak. Oldukca memnunum ki ben pek pudra sevmem. 


Clinique Even better concealer; harika bir kapatici. Goz cevreme ufacik birkac nokta yetiyor. Bendeki natural olan. 


Clinique Chubby Stick; harika bir urun bence bu. Dudaklari renklendirirken ayni anda da nemlendiriyor. Bendeki 05 chunky cherry


Clinique Blushing blush powder; cok severek kullandigim bir allik. Renk verme konusunda orta ayarda olan bir allik kendisi. Onun icin fircaya yogun bir sekilde almak gerekiyor. Bendeki 102- innocent peach 


Clinique Moisture Surge; bu urunu yine Clinique alisverisim sirasinda vermislerdi. Cok seviyorum. Kesinlikle ciltte yaglilik, islaklik birakmiyor. Aksine cildi ipek gibi yapiyor. Ozelikle makyaj yaparken uyguluyorum. 


Clinique clarifying lotion; uc adim serisinden kullandigim tonik. Bu ikinci 400 ml. Hatta bununda yarisindayim. Alkol orani yuksek olsa da severek kullandigim ve vazgecmedigim tonigim :)

Uc dort tane daha almak istedigim Clinique urunleri var. Sizler Clinique marka urun kullaniyor musunuz? Kullaniyorsaniz hangi urunler?






11 yorum:

  1. Chubby stick ve nemlendirici kremi (moisture surge) favorim!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. O nemlendirici harika otesi gercekten ya! Kadife gibi yapiyor cildi.

      Sil
  2. evet bende kullanıyorm clınıque ve bir çok üründen memnunum. Özellikle cilt temizleme ve göz çevresi ürünlerine bayılıyorum. Beklerim :):) bende yazmıştım blogumda

    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gule gule kullan sende aldiklarini. Bircok urununu cok seviyorum ben gordugun uzere :) goz cevresi icin benimde almam lazim bir urun ve clinique'te karar kilacagim sanirim.

      Sil
  3. ya şu ddml almak için çıldırıyorum fakat fiyatı yüksek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende aynı urunun gel olanı da var. Lotion pek kullanmıyorum ve lotion olanı kışın almıştım. Hatta ikisi de aynı sanıyordum :) sen dedin bakayım bir dedim diğeri jelmiş :))) evet yurtiçi fiyatları yuksek. Dutyfreeden alma imkanın varsa oyle yap. Ben hep dutyfree den aldırıyorum.

      Sil
    2. Ah ah canım keşke öyle bir imkanım olsa :( kullanmadıklarından birini satar mısın bana:(

      Sil
    3. Canim ne demek, icine sinecekse veririm tabii. Bana mail atarsan detayli konusuruz.
      yaseminkoken@gmail.com

      Sil
  4. güle güle kullan canım ever betten göz kremi bende var severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende edinecegim en kisa surede. Dutyfree'de bulamadik buradan alacagim artik:(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...