8 Temmuz 2013 Pazartesi

Ve tatil bitti....

Herkese merhaba,

Yaklasik 10 gundur suregelen tatilimiz bitti ne yazik ki:( Doludizgin gecen onca guzel gunlerin ardindan eve 2 bavul dolusu kirli camasirlarla donmek tatilin en buyuk iskencesi sanirim bana :)

Onumuzdeki gunlerde gittigim yerler hakkinda goruslerimi bildirecegim. Ozellikle cocuklu ailelere yardimci olacagimi saniyorum. Cunku tam 2 yas sendromunu zirvede yasayan oglum ile iki ada ziyareti, iki tatil beldesi, dort saatlik araba yolculugu, alti saatlik feribot yolculugu basardik! 

İste tatilimizden guzel bir kolaj; Simdiden cok ozledim :(


Yasemin...

6 yorum:

  1. Kolaj süper olmuş, darısı seneye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Elmascim :) Valla seneye kadar dayanilir mi su guzellige bilemiyorum :) ama amin diyorum ;)

      Sil
  2. Umarım en yakın zamanda ben de tatile çıkabilirim, hoşgeldin özlemiştim yazılarını.:) :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum tatlım. İnşallah cıkarsın en kısa zamanda; ihtiyac kesinlikle. Geliyorum tam gaz yazacaklarım o kadar cok birikti ki. İlk ev düzenini ve Ege'yi düzene oturtmam gerekecek blogtan önce :)))

      Sil
  3. bravo çocukla tatilden çıldırmadan dönmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cildirmadan eve adım attım ya sukur :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...