19 Temmuz 2013 Cuma

Bebek bezi sorunsali

Herkese merhaba,

 Bu yazim yeni anne olacaklara ve hala cocuguna dogru bezi bulamamis annelere gelsin. 

Ege dogmadan once cokca arastirdigim konulardan biri de hangi bezi kullanmam gerektigiydi. O kadar cok marka var ki hangisi ile yola baslayacagimi bilemedim. Pampers eski adiyla Prima; kardesimin bile kullandigi eskiden de bildigim bir markaydi. Yeni cikan urunu ise Premium Care idi. Bolca elimde numunesi olunca haliyle Pampers ile basladik yola. Maalesef ilk aylar sadece anne sutu aldigindan dolayi bebekler bolca ve baya sivi kaka yapiyorlar. Bu yuzden hangi bez olursa olsun kakayi bele kadar gecirme olayi bizde de oldu. Onun disinda hicbir seyinden sikayetci olmadim. Ege 2 yasinda ve halen Premium Care istune bez tanimam :)

Bu arada elimde Premium Care yok, onun icin goruntuyu netten aldim. Numara buyudukce premium care bezlerinin de rengi degisiyor. Sanirim 4 numaradan itibaren mora donuyor renk; yani sasirmayin alinca :-)



Gecenlerde Huggies'in yeni cikardigi erkek bebeklere ozel diye adlandirdigi bezi deneme tesebbusunde bulundum. Prima'dan sonra o kadar kotu geldi ki. İdrari beline kadar cikardi! Elimdekilerin bitmesini dort gozle bekliyorum!

Huggies Erkek Bebeklere Ozel Bez; 


Baktik Huggies ile olmayacak herkesin cok begenerek kullandigi Premium Care'dan sonra gelen Aktif Bebek serisini kullanayim dedim. Huggies'e nazaran super; ama yine de bir premium care etmez. Kokusu beni rahatsiz etti. Cok parfum kokuyor. 


En son tanitacagim bez ise yine Pampers marka; ama TR'de yok! Kulot seklinde giydiriliyor. Dokusu premium care ve aktif bebek arasi. Begendim; ozellikle gece yatarken super. Su kulakciklari acilip iyice bez bezlikten cikmiyor :)


Benim onerim Pampers kesinlikle. Yine de her bez her cocuga iyi gelecek diye bir kanun yok. Pisik yapabilir, alerjik reaksiyon gosterebilir. En iyisi deneme yanilma yontemi. Bir de dogmadan pek fazla kucuk boy stok yapmayin. Anlamadan bir bakmissiniz ki minicik bebeginiz buyumus ;)

Sevgiler....



6 yorum:

  1. Kuzum bezleri dusunurken yazinla karsilasmam iyi oldu. Sampuan yorumlarini da bekliyorum yazabilirsen eger:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa cok sevindim gercekten ;) Bebek sampuanlari ile ilgili yazim vardi saniyorum; ama daha genis bir yazi hazirlarim en kisa zamanda;)

      Sil
  2. ben de primayı seviyorum huggıes deneme teşebbüsünde ben de bulundum bitirene kadar canım çıktı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :) Bende bitirdim sukur :) Prima ile yola devam :)

      Sil
  3. bez sorunları bizde de hala sürüyor maleseff bende doğduğundan beri aktif bebek kullanıyorum huggies yeni seriyi denedim yavrumun bel kısmı egzama oldu :( şu külot gibi huggiesin var kullnıyoruz ondan memnunuz ama prima gibisi yok bence de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle prima! Bizim suan kullandigimiz Pampers kulot gibi giyilen; ama o da burada yok iste:-/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...