12 Temmuz 2013 Cuma

Tatil notları vol#2 Bodrum-Kos

Selam, araya birkaç post girdi ve ancak şimdi yazabiliyorum tatilimizin Bodrum ayağını.

Bodrum'da toplam bir gece geçirdik Kos'a geciş olarak kullanacağımız için. Bodrum merkezde üç yıldızlı küçük bir otelde kaldık. Oldukça temiz, güzel ve sakindi. Otele eşyalarımızı koyar koymaz ilk önce Zeki Müren'in evine oradan da dogru denizin yolunu tuttuk ve kendimizi Gümbet'e attık. İğne atsak yere düşmeyecek şekildeydi plajın kalabalıklığı. Deniz çocukalr için ideal; derin değildi.

Akşam için Bodrum merkezde sahil kenarında güzel bir restorantta yemeğimizi yedik ve sahili turladık :-) Açıkcası Bodrum bizim için pek hareketli geçmedi çocukta olunca :))))

Ertesi gün sabah erkenden Kos'a gitmek üzere erkenden Bodrum Limanı'na geldik. Pasaport kontrolden sonra hemen Kos'a dogru yola koyulduk. Bu bizim ikinci gidişimizdi Kos'a. Gecen yaz 2 gün kalmıştık ve yeterli gelmişti. Şirin, küçük ve açıkcası Bodrum ile yakın olmasından dolayı adım başı Türk'e ve adada yaşayan Türklere rastlamak mümkün :-)

Kos'tan Santorini'ye geçeceğimiz için akşam 8'e kadar adayı yine dolaştık :) Yine en sevdiğimiz yer olan Tigaki'ye gittik.

Bir sonraki durağımızda tatilimizin son noktası olan Santorini. O post için uzun uzadıya en güzel fotoğrafları derleyip toparlamam lazım ;)

Eger bu postta merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz;)