18 Temmuz 2013 Perşembe

Cekilisi kazanan kisi belirlendi!

Merhaba herkese,

Tatile gitmeden once baslattigim ve dun gece sonlandirdigim cekilisi kazanan Random.org sonucu belirledigim "makyajlikareler" oldu. Kendisini tebrik ediyorum ve en kisa zamanda da tarafima bilgilerini atmasini bekliyorum. 



Herkese katilimindan dolayi cok tesekkur ediyorum. Elimden geldigince sadece facebook/twitter anasayfalarinin linklerini birakanlari kirmayip cekilis duyurusunu aradim taradim buldum ve oyle cekilise soktum. Sartlar tamam denilip hicbir link birakmayan kisileri de uzulerek belirtiyorum ki cekilise sokmadim. 

İlerideki zamanlarda yeni bir cekilis yapmayi dusunuyorum. Takipte kalin vee diger konularima da mumkun oldugunca goz gezdirin. Eminim isinize yarayacak birseyler vardir. 

Sevgiyle kalin, Yasemin. 

2 yorum:

  1. makyajlikareler Tebrik ederim :)
    Güzel bir Çekilişti sizede Teşekkur Ederim =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...