29 Temmuz 2013 Pazartesi

Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara

Herkese selam, hastalik tam gaz devam :) saniyorum yarin doktor kapisini calma vaktim. Bogaz agrisi ve eklem agrisi derken hayattan sogudum desem yeridir. 

Bu postumda sizlere Rimmel London mascaradan bahsedecegim. Yaklasik 10 gun oldu saniyorum alali ve ben aldigim gunden bu yana sadece bu mascarayi kullaniyorum. Gercekten cok sevdim. 


Urunun ambalaji cok siradan, vasat bir goruntu veriyor; ama bu sizi yaniltmasin! Dunya kadar para saydiginiz super ambalajli urunlerin vasat mascaralarindam eminim ki kat kat daha iyidir bu urun. 

Goruldugu uzere fircasi plastik, kil fircaya sahio degil. Oldum olasi plastik fircali rimellere soguk davranmisimdir :) yeterince guzel olmadiklarini dusunurum; ama bu mascara beni yaniltti. 


Surumu kolay, cikarmasi da kolay. Bioderma H2O kullaniyorum makyajimi cikartirken ve yeterli geliyor. 

Bu da sizler icin cektigim/cekmeye calistigim oncesi-sonrasi fotograflarim. 


Hastayken ancak bu kadar oldu kusura bakmayin :( Sonrasi-oncesi yapabildim fotograf estetik dursun diye:)))

Bu da iki gozumde nasil durdugunun genel goruntusu;


Fiyati konusunda yardimci olamayacagim; cunku hatirlamiyorum:( Yalniz cok yuksek bir fiyati yok. 


Sevgiyle kalin, Yasemin. 



6 yorum:

  1. Gule gule kullan Yaseminn :) Bende plastik detayli fircalara soguktum. I love extreme pembe maskarasi ile tanisana dek. Ozellikle kirpik diplerinde basarili bu urunler. Zaten senin harika fotograflarinda da goruluyor. Tecrubelerime dayanarak soylemek isterim ki kıl fırcalar goz cukurlarimiza ve kaş altlarimiza bulasiyor. Tabi maybelline cat eyes urunu istedigi yere bulasabilir asla vazgecmem :) Urunu bizlere tanittigin icin tesekkurler stoktakiler bitince buna da sira gelecek sanirim merak ettim. Cok yazdim son olarak cok gecmis olsun umarim en kisa zamanda iyilesirsin, hoscakal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim yorumun icin. Evet dedigin gibi ne kadar iyinolursa olsun kirpik dipleri de dahil olmak uzere heryere bulasabiliyor kil fircalar. Senin dedigin mascarayi da merak ettim; ama elimdekiler bitsin artik oyle bakarim ona da :) insallah iyilesebilirim sanki iyilesemeyecekmisim gibi geliyor ya :(

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim guzel sozleriniz ve takibiniz icin. Hemen geliyorum bende :)

      Sil
  3. Doktora gitmelisin yaz hastaligi hic cekilmez :/ Elindekiler bitince tavsiye ederim hem de cok hesapli bu maskaralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidecegim canim bugun 5'e randevu aldim :/ hesapli ise yine edinirim bir tane :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...