27 Temmuz 2013 Cumartesi

Watsons Alisverisim

Selam, blog bu ara biraz sessiz! Nedeni malum halen Ege hasta:( Onun yaninda bende tekrardan nezle oldum bu yaz gunu. Esim de keza ayni. Ailecek surunuyoruz:(

Hastalik dolu haftamiza girmeden once yaptigim kucuk Watsons alisverisimden bahsetmek istiyorum sizlere. 

Herkesin cok begendigi ve benimde aldigim gunden bu yana favori rimelim olan Rimmel Accelerator Endless mascara. 


Watsons'in seyahat setlerini cok begeniyorum. Seyahate giderken kullandigim urunlerden icine doldurunca cantamda gereksiz yer kaplamamis oluyor. Fiyatlari da oldukca iyi. Tanesi 4,99. Ve bir alana bir bedava idi. Hemen travel set ve iki kucuk lotion bottle dan olusan seti kapiverdim. Su sirin cep mendilleri ise 2,99 idi yanlis hatirlamiyorsam. Down Under Natural's sampuani artik duymayan kalmamistir saniyorum. Benim 4. Sisem cok memnunum. Ayrintili ayrintili yazmak istiyorum aslinda zamanim olursa. 


Wynn aseton; pompali olusu cok guzel. Gerci bende Gratis'ten aldigim pompali Benri aseton vardi devasa ama bunu da denemek icin aldim ve de cok begendim. Yakinda karsilastirma yazisi yazacagim iki urun arasinda. 


Bu kadar kozmetik alisverisinden sonra uzunca bir sure pek birsey almak istemiyorum artik. Elimde oldukca fazla urun var ve bitirmem gerek:) 

Hepinize saglikli gunler;)



12 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım, ayrıca miniğe de çok geçmiş olsun kokulu kokulu öp benim için

    YanıtlaSil
  2. Hepsini iyi günlerde ve çok geçmiş olsun.
    Malesef hepimiz biliyoruz bir daha bir şey almayacağım sözlerini ama tutamıyoruz :))
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol cnm. Evet maalesef gidip yine alırız :)))

      Sil
  3. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Maskarayı ben de sevdim.
    Aldıklarını güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım. Aynen benimde favorim kendileri.

      Sil
  5. Rimmel London maskara yazını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım en kısa zamanda hazırlayacagım yazıyı ;)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım. Bu arada hepinizede gecmis olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...