9 Temmuz 2013 Salı

Bitirdigim ürünler#3

Araya bir biten ürünler yazısı sıkıştırmak istedim.

Tatil boyunca bana eşlik eden Nivea selülit giderici serum, Bioderma sebium yuz yıkama jeli ve H2O temizleyici bitti gitti :) 

Nivea  selülit giderici jelden daha önce bahsetmiştim zaten. Çok memnun kaldım ve ikinci şişesini aldım. Selüliti gidermekten öte sıkılaştırıcı harika bir ürün bana göre. Olan selülitlerimi de zaten yok etmişti. 

Bioderma Sebium temizleme jeli ise benim favori ürünlerimden bir tanesi. Suratımda makyaj olsun veya olmasın onunla yıkamadan ne günü bitiriyorum ne de başlayabiliyorum :)

Bioderma H2O temizleyici sıvı ise waterproof urunlerde pek başarılı olmasada harika bir yuz-makyaj temizleme sıvısı. Kesinlikle favorim. Yine bu üründe yüz yıkama jelim gibi olmazsa olmazlarımdan. 


Diğer bir ürün ise Sensodyne gargara. Bana göre pek etkili değil. Listerine kesinlikle bu konuda daha başarılı. 

Bübchen Calendula Şampuan; bu ürünü oğlum için almıştım. Kokusunu çok yogun bulunca kendim için kullandım. Duş jeli, yüz temizleme jeli her şekilde kullanıldı anlayacagınız. Kokusunu ben çok seviyorum; ama çocuklar için çok yogun olabilir. 

Yasemin. 

4 yorum:

  1. Nivea'nınkini merak ettim :) Denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ohh yenilerine sağlık 😊😊Yasemincim Şu nivea selülit giderici jelinden bir türlü alamadım hep unutuyorum 😅😅alıp denemeli memnun kaldığına göre süper bişey olmalı Bioderma h2o benimde bitti bugün gidip eczaneden aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canim dedigim gibi selulitten ziyade iyi sıkılastirdi :))) h2o super otesi gercekten gule gule kullan ozgecim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...