29 Temmuz 2013 Pazartesi

Mustela Dermo-Cleansing Sac ve Vucut Temizleyici Sampuan

Selam,

Bircok annenin kafasini kurcaladigi diger bir konu da bebek bakim urunleri. Bunlarin en basini da sampuan ceker. Ege dogmadan cok oncesi zaten Mustela 'yi kafaya takmistim. İcinde paraben gibi zararli maddelerin bulunmamasi ve bircok anne tarafindan tercih edilip, memnun kalinmasi benim icin en onemli faktorlerdi. 

Burada tanitacagim sampuan bizim 5 aylik itibari ile kullanmaya basladigimiz hem sac hem vucut icin kullanilan temizleyici. 

Yalniz Ege'nin dogumundan 5 aylik olana kadarki surecte yine Mustela'nin konak onleyici kopuk sampuanini kullandim. Suan elimde bu sampuanin gorseli olmadigi icin Google gorsellerden aldim fotografi;


Urun pompali ve bebekte kucuk ve gayet temiz oldugundan cok cabuk bitmiyordu kopuk sampuan. Bir sise bize 3 ay kadar yetiyordu. 

Esas yazacagim urun olan sampuanimiza gelelim. Yine bu urunumuzde pompali bir siseye sahip. Biz hergun dus yaptigimizdan ve de baya baya kullandigimizdan bize 500 ml'lik sampuan 1,5 ay falan yetiyor. Urun fiyati yanlis hatirlamiyorsam 48 TL civari. Tabii ara ara kampanya ya da ucuza bulursam stok yapiyorum. En son kardesimin Fransa seyahatinde kendisine 5 sise siparis vermistim. Orada buranin baya baya altinda fiyatlar(5-6 eur). 

Urunun genel goruntusu bu sekilde. 


Bu da icerik yazisi, sizin icin yakindan cektim:)


Daha ne kadar daha bu urunu kullanirim bilmiyorum. Yalniz hem kokusu hemde yapisi itibariyle vazgecemeyecegim urunler arasinda bu sampuan. 

Yasemin. 





4 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum, biz de en başından beri kullanıyoruz ve çok memnunuz. bebek kokuyor resmen:) Sevgiler.
    Beklerim;)
    minikmucizemmm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde en cok kokusunu seviyoruz. Yalniz yeni urun ambalaji ile beraber icerikte bir degisiklik mi var bilemiyorum. Ege yikanirkn gozleri yaniyor. Ben deneyecegim birgun bakalim yakacak mi gozlerimi!

      Sil
  2. Sonuç ne oldu, gözleri yakıyor muymuş acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir :) Benim bidikligin numarasiymis o ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...