29 Temmuz 2013 Pazartesi

Turuncu Kasa Alisverisim

Herkese iyi haftalar! Oncelikle ailem sonra herkes icin bol saglikli bir hafta diliyorum :)

Gectigimiz gunlerde Bioderma'nin H2O 250 ml. olan urunu bazi yerlerde 5 TL'na satisa sunulmustu. Ve de ben bu firsati kacirmak istemedim. H2O'yu cok basarili buluyorum, yakinda bununla ilgili bir yazi yayinlayacagim. 

Neyse uzun lafin kisasi hemen 4 tane attim sepetime ve kargo dahil bana 25 TL gibi komik bir fiyata geldiler :-) su gune kadar yaptigim en karli alisveristi acikcasi; cunku sadece 1 tanesinin normal fiyati 47,50 TL yanlis hatirlamiyorsam:)


Hala kalmis midir bilmiyorum; ama İzmir'de olanlar icin soyleyeyim Mavisehir EgePark icindeki eczanede 5-6 tane gormustum. 

Sevgiler;)

6 yorum:

  1. Merhabalar,
    İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Çok uyguna almışsın.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol canim, uzunca bir sure yeter artik bunlar. Ara ara indirime girse sevinirim boyle fiyatlarla :)

      Sil
  3. Güle güle kullan. Bende bir kaç ay önce 1 şişe almıştım ama çok kullanmadımç eucerin inkini de bitiremediğimden sıra gelmedi daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en cok sevdigim urun oldu bu Elmascim. Bence sirasi gelsin artik :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...