17 Temmuz 2013 Çarşamba

Guerlain Ecrin 4 Couleurs Far Paleti & Guerlain Terracotta 4 Seasons

Selam herkese,

Birkac gunluk bir ara verdim ne yazik ki! Sizlere bu postumda en son aldigim Guerlain urunlerinden bahsedecegim. 

Bu urunleri sevgili Hacer'in(Makyaj gunlugu) yapmis oldugu makyaj videosunda gordum ve asik oldum:) Hemen yurtdisinda olan kardesime mesaj atarak aldirdim. 

Oncelikle far paletinden bahsetmek istiyorum. Bendeki 04-Les Bois De Rose. Kahveli-Hafif pembeli bir far paleti. Acikcasi tam benlik renkler! Farlarin pigmentasyonundan bahsetmeme gerek yok sanirim :) Verilen parayi gercekten sonuna kadar hak eden bir palet!

Urun ambalajina gelirsek; cok guzel kadife bir kese koruyor dore rengindeki ambalaji. Oldukca genis bir aynasi var. 

Asagidaki fotograflarda genel olarak far paletinin goruntusunu, renkleri ve swatchlari gorebilirsiniz. Far bazi kullanmadim. Eminim kullansam daha da net olacak!


Sira geldi Bronzer'a. Renk konusunda kararsiz kalinca 00-Nude ton aldirdim. Kokusu cok guzel, yuzume gercekten hos bir dogallik veriyor. Ambalaji yine kadife kese icerisinde. Genis bir aynaya sahip far paletinde oldugu gibi. 

Simdi gelelim urunun genel goruntusu ve swatchlara. 


Bronzer ne yazik ki farlar kadar pigmentli degil. Belki bendeki nude oldugundan bilemiyorum. Elimden geldigince swatchlarda rengi belli etmeye calistim. 

Sevgiler. 

Yasemin. 



1 yorum:

  1. hacerin o videosunu ben de izlemiştim ve ben de far paletine bayılmıştım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...