25 Temmuz 2013 Perşembe

Gratis İndiriminden Payima Dusenler

Herkese merhaba,

Maalesef birkac gun oglumun hastaligi sebebiyle bloga bakamadim. Halen de duzelmis degil! Ates ile baslayan daha sonra ise oksuruk ve burun akintisi ile devam eden bir illet diyorum cunku gercekten yemesi, icmesi, huyu, suyu degisti :( Neyse Allah daha buyuk dert ve hastalik vermesin diyerekten konuyu Gratis'ten aldiklarimla bagliyorummm 

İlk once bu indirim daha onceki indirimler gibi pek cezbedici degildi ki buna ragmen yine bir suru sey almayi basardim:-)

Gecelim sirayla aldiklarima;

The Balm serisinden sanirim birkac urun kalmistir almadigim.  Bu indirimde cok ovgu dolu sozler duydugum Balm Shelter renkli nemlendirici, Bahama Mama bronzer, Put A Lid On It far bazi, Time Balm kapatici aldim. Ve de arkadasimin anneler gunu indiriminde benim icin almis oldugu Meet Matt(e) far paletini ancak cocuklardan firsat bulup gorusebildigimiz icin yeni elime gecti. Onu da sizlerle paylasayim dedim. 


Benri kare pamuklari cok severek kullaniyorum. Kesinlikle dagilma yapmiyor, o siradan pamuklar gibi islakken ellerim yapismiyor :) O yuzden 3 paket hemen edindim. Pierre F maske ise benim cok severek kullandigim bir maske, yakinda yazisini yazmak istiyorum. Bu maskenin de seyahatlerde cok isime yarayacagini dusundugum icin hemen tek kullanimliklarindan edindim. 


Playin' footsie Spa pedicure kit benim almayi dusunduklerim arasindaydi ve de son 1 tane kaldigini gorunce cok sevindim ve hemen edindim. Yanlis hatirlamiyorsam fiyati indirimli hali ile 8-9 TL civari birseydi. Yine Nivea Duata vucut kreminden sonra favorim olan Palmolive Body Butter vanilyali dus jelinin buyuk boyundan edindim. Yine bu urunle ilgili yazi hazirlayacagim. 


Ve son olarak Loreal'den Balmy Gloss. Bendeki numarasi 912. Cok hos bir rengi var. Yine bu urunde yazmayi dusunduklerim arasinda. Bir Clinique Chubby Stick sever ve kullanan biri olarak bu urunu almanizi tavsiye ederim. 



Gratis'ten aldiklarim bu kadar. Merak ettikleriniz var ise lutfen belirtin; yazisini hemen yazmaya calisirim ;)

Siz Gratis indiriminden birseyler aldiniz mi? Aldiysaniz neler? Paylasirsaniz sevinirim. 

Sevgiyle kalin, Yasemin. 




7 yorum:

  1. oh oh oh hepsini güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Kizlar, sabah sabah telefonumun azizligine ugradim ve yorumlari yayinla diyecegime parmagim sil tusuna dokundu ve tum yorumlar gitti. :(

    Sirasiyla; mail hesabimdan kontrol edip cevap veriyorum silinen yorumlara.

    Melmakyajkutusu, Ceren Esin, Luna tesekkur ederim hepinize.

    Madame Kokos, Loreal gloss numarasi kapaginin uzerinde yaziyor canim. Bu arada tesekkur ederim.

    Miss Poine, cok tesekkur ederim. İnsallah iyilessin diye gozunun icine bakiyorum resmen:(

    YanıtlaSil
  3. Melonunojeleri, canim sana da cok tesekkur ederim.:)

    YanıtlaSil
  4. Canim onemlı değıl olsun :
    Pierre F bende aldım indirimden biraz yaktı ama hoşuma gitti =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severek kullaniyorum o maskeyi. Kiehls kil maskesi ile donusumlu yaptigim zaman gozeneklerim temizleniyor cok guzel :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan tatlım :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...