18 Temmuz 2013 Perşembe

BugsLock Sivrisinek Kovucu Bant

Herkese merhaba!

Uzun suredir yine kozmetige adadim kendimi ve cocuklu yasamimdan bahsetmedim farkindayim. Hatta bir arkadasim cocuklu/bebekli yasami kolaylastiracak seylerle ilgili postlar yazmami rica etti. Bu konu da ilk adimi olsun :)

Malum yaz mevsimi ve heryer sinek! Ozellikle yazlik beldelere gittigimizde sagolsunlar rahat birakmiyorlar. 

Ben ilk bastan beri icerigi ne kadar dogal olursa olsun vucuda kendimde dahil olmak uzere sinek-pire-bocek kovucu sivi seyler surmeye karsiyim. Uzun bir arastirma sonucu E-Bebek magazasindan Bugslock sinek kovucu bant almaya karar verdim. Tabii bu bantlari yine uzerimize degil odaya, oglumun pusetine koyuyorum. 


Bugslock tekstil bir bileklik seklinde, citcitli. Oldukca yogun bir kokusu var. Odaya koydugunuzda bile gayet etkili. Giysilerde leke yapmadigi soyleniyor; acikcasi denemedigim icin bilmiyorum. Yalniz bileklik islak formda olmadigi icin dogruluk payi yuksek olabilir. Kilitli bir posete sahip, eger urunun etkisinin hemen gecmesini istemiyorsaniz kullanmadiginiz zamanlarda posetin icinde tutmamiz soyleniyor. 


Urun icerigi ve kullanim talimati ise su sekilde;


Bu bandi kullandigimiz sure zarfinda sinek istilasina ugramadik :) Tavsiye edebilecegim urunler arasinda. 

Sevgiyle kalin, Yasemin. 





2 yorum:

  1. Yaz yaz tatlım böyle yazılar hamile ve cocugu olablar icin faydasi olur benim hic bi bilgim yoktu iyi oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devami gelecek boyle cocuklu hayata dair faydali bilgilerin :) tesekkur ederim yorumun icin ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...